پس از بلغارستان و آرژانتین نوبت به برزیلی ها رسید
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 454
بازدید ماه : 454
بازدید کل : 169427
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

پس از بلغارستان و آرژانتین نوبت به برزیلی ها رسید

پس از بلغارستان و آرژانتین، فدراسیون والیبال برزیل هم از تیم ملی والیبال ایران دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از اینکه فدراسیون های والیبال بلغارستان و آرژانتین از تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی و شرکت در تورنمنت دوستانه دعوت به عمل آوردند، فدراسیون والیبال برزیل با ارسال نامه ای از تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری چند دیدار دوستانه رسما دعوت کرد.
بدین ترتیب بر اساس برنامه اعلام شده، مردان والیبال ایران پس از شرکت در لیگ جهانی والیبال و پیش از آغاز رقابت های قهرمانی مردان آسیا در امارات، 26مرداد تا 4 شهریور ماه سال جاری (1392) به منظور شرکت در دو تورنمنت دوستانه به آرژانتین سفر می کنند و سپس برای انجام سه دیدار دوستانه با تیم ملی برزیل در تاریخ های 6، 7و 8 شهریور به این کشور سفر خواهند کرد.





پس از بلغارستان و آرژانتین نوبت به برزیلی ها رسید 1


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: